Lidt om mig

Heii. Jeg hedder Emilie og er 10 år gammel. Jeg vidste ikke at jeg måtte få en blog, men ja det valgte min Mor så. Jeg lytter meget til Justin Bieber musik lige nu. Mit største idol er Michael Jackson, og mine andre idoler er:Justin Bieber, og Miley Cyrus. Jeg elsker at se Disney Channel(børnekanal) hvor jeg rigtig gerne vil se:H2o, Hannah Montana, Good luck Charlie, Magi på blablabla place(xD). H2o handler om fire havfrue-piger, Hannah Montana handler om Miley Stewart som er en normal pige og en popstjerne(Miley Cyrus spiller Miley Stewart). Good luck Charlie handler om en familie:Mor(Amy), far(Bob), storesøster(Teddy), storebror(PJ), lillebror(Gabe), babyen(Charlie) som lever familielivet. Jeg kan kun huske at den der spiller Gabe hedder Bradley Steven Perry irl. Magi på blablabla place handler om en magiker-familien:Mor(Theresa), far(Jerry), storebror(Justin), storesøster og lillesøster(Alex), lillebror(Max). Selena Gomez spiller Alex, og David Henrie spiller Justin. Jeg elsker at spille computer, jeg spiller mest:goSupermodel og MovieStarPlanet. Og jeg er selvfølgelig dansker!. Jeg kan meget lidt svensk, spansk og fransk. Jeg er ekstrem god til engelsk og har karakteren over middel i engelsk og mit fag dansk. Jeg hader matematik som jeg ikke er god til, men jeg kan alligevel godt lide plusstykker ^^ hehe. Mine forældre er skilt, min mor har fundet en anden og det samme har min far. Jeg er det meste af tiden hjemme hos min mor hvor jeg går i skole, og bare passer hverdagen. Hjemme hos min far slapper jeg bare af og besøger nogle par steder. Jeg har MEGET tøj pga min mor elsker at købe tøj til mig!. Vent lidt ....
Sådan ;D
Jeg er en læsenørd, læsehest, og en bogorm. Jeg går i fjerde klasse og elsker at gå i skole og se min klasse. Jeg hader weekender og ferier pga jeg let begynder at savne min klasse. To uger i træk har jeg fulgt efter en af mine drenge venner, og to andre drenge fra min klasse. Drenge tør mere end piger, i hvert fald når jeg følger efter dem. Jeg er ret mærkelig, og temperamentsfuld, og sjov, og sød :D
Jeg er begyndt at lytte til Justin Bieber musik om aftenen, because i'm cool. Jeg er igang med at   læse Harry Potter og Hemmelighedernes kammer. Daniel Radcliffe spiller Harry Potter i filmene, Emma Watson spiller Hermione. Jeg bliver noglegange kaldt Emse. Jeg har to storebrødre, én storesøster, en kat, og en mor, en far, og en papfar. Jeg havde engang to fisk hjemme hos min far men min far dræbte den ene :/ xD
Jeg kan godt lide at spille Wii, og Playstation men jeg spiller mest Wii. Jeg er god til at stave, skrive historier, og læse. Når jeg bliver stor vil jeg gerne være forfatter og jeg er allerede igang med at skrive i Word nu og blive bedre til at stave. I skolen, i frikvarterene, er jeg helt alene men noglegange læser jeg i min bog! ;D
Jeg er lidt en smiley freak. Igår kaldte min veninde mig en læsenarkoman :o
Sejt ik'?. Jeg har været i:Tl(T*skland), Norge, Sverige, Danamark(et ekstra a med ;D). Jeg kan ikke lide Tl og deres sprog t'sk. Tl står for:T*skland, og t'sk står for:T*sk. Hjemme hos mig er Tl og t'sk bandeord!. Jeg vil gerne til Frankrig, Usa, og Sverige igen. Vi sparer op til en tur til Japan hos mig ;D
Jeg kan godt lide lektier hvor vi skal skrive på computeren. I skolen har vi noget der hedder diktat, men vi lige stoppet med at skrive i bogen da vi skal til at skrive på computeren i stedet(LUCKY ME). Gider ikke at skrive mere! :P :3
Ses! :)


Kh Emilie

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 kommentarer:

Send en kommentar