Historie!:Den frosne død!

Den frosne død!.

Kap 1
Jeg lod stille min hånd glide hen over papiret for at føle dets skrift. Jeg ventede på et tegn, jeg ventede på at døden stod mig nær. Papiret formede sig stille til et kors, og bagefter havde jeg også fået et kors på mit håndled. "Madeleine er du der!?" råbte min mor idet hun bankede på døren til mit værelse. Jeg ryddede straks op og svarede."Ja, bare kom ind."Da hun kom ind på mit værelse var hendes første syn korset på min hånd, hun gispede og holdte sig på sin hals. Hendes mund formede sig som om hun skulle kaste op. "Hvorfor har du fået det kors på din ... hånd?" gispede hun og svandt ned på gulv. Jeg sagde intet, jeg ville ikke give hende flere bekymringer end hun allerede havde. "Var!?" skreg hun og gik hen imod mig. Hendes pupiller blev røde, og hendes hår helt sort."JEG VIL DØ MOR!" råbte jeg og skubbede hende hårdt ud af mit værelse og låste døren. Hun brølede ude på gangen og gik derefter nedenunder. Suk. Min krop lagde sig under min kolde dyne og prøvede på at slappe af ... Men det kunne jeg og min krop ikke. Vi var frosne.


Det er de jeg har skrevet indtil videre! :) 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 kommentarer:

Bookgirl sagde ...

Hvad syntes du så? :)

Send en kommentar